#1 - - Yogakids:

Förälder och barnyoga i fösamlingshemmet i Kopparberg. Söndagen den 28/12 kl 16.00-17.30 Passet vänder sig till föräldrar med barn i åldern 3-9 år. Pris 200 kr. Anmäl till Jaana 073-0824423 senast 23/12 Max antal 12 par. Välkomna

#2 - - Sofia:

Skickar en liten halsning till er hemma i kalla blota och snoiga Loa! Thailand, och Phuket ar helt underbart, och jag langtar inte ett dugg hem! Som tur ar sa har jag och Tobias en hel vecka kvar har nere.. Ha det gott allihopa! Kram Sofia

#3 - - LÖA SPORTKLUBB:

MÅNADSMÖTE

LJUNGBERGS KAFE´

TORSDAGEN DEN 11 DECEMBER KL 19

VÄLKOMNA

#4 - - Eva Mäkelä:

Finns det någon som vill sälja en Tripp-trappstol ? (barnstol) Det behöver inte finnas någon bygel.

Ring Eva 0733450255

#5 - - Klas Gustafsson:

Hej!

Uddnäs Ryggmottagning tar julledigt, sista dag som det finns lediga tider är tisdagen den 16/12.

Åter öppet torsdagen den 8/1.

Hälsningar

Klas Gustafsson

#6 - - Maria L:

Jag passar på att påminna om årsstämman i Löa skolas ekonomiska förening. Medlem=rösträtt. Start kl. 19 onsdag den 3 december i Löa skola. Välkomna!

#7 - - Maria Lindstedt:

Eftersom jag ändå fyller hela Löabloggen med mina upprepningar kan jag också skriva lite mer... fast variera min information... Anmälningar till buggkursen droppade in när det hela var avblåst. Så nu laddar vi om på nytt. Sista februari-första mars är det nya preliminära datumet. Skriv in det i almanackorna alla ni dansintresserade. Mer information kommer!

#8 - - Lisa Lager:

Ja, nog tycker jag att du har varit lite tjatig ibland.. puss syrran! Vi ses nästa fredag.

#9 - - Erik:

Vinn en Ipod!! :D

http://www.pepsi.se/?refID=eufag2tba6

#10 - - Maria L:

Fast nu har någon snäll webb master tagit bort alla mina upprepningar....

#11 - - Karl-Olof Pettersson:







SAMVERKANSJAKT SÖNDAGEN 14 DECEMBER



Undertecknad vill här informera om att Dammens Västra Älgjaktlag inbjuder angränsande jaktlag till rävjakt söndagen den 14 december. Vi kommer som tidigare att jaga med stövare och grythund på jaktmarkerna omkring Stenhaga.



För mer information samt anmälan hör av er till 0580 - 32094 eller min e-postadress [email protected]



Hälsar

Karl-Olof Pettersson





#12 - - Maria L:

Jag är imponerad av den läckra bilden från spelkvällen. Otroligt fräckt!

#13 - - Sofia:

Da har 2 veckor bara rusat ivag, och imorgon natt satter vi oss pa planet for en 10-timmars resa hem igen.. Se till att det finns massor av sno och julstammning tills jag intar byn med mina bruna ben!

#14 - - Maria L:

Fem lucialinnen i olika storlekar säljes! De två största är strlk 164/170 och använda endast en gång. Övriga linnen är lite mindre. Ring 30909 kvällstid. 40 kronor styck kostar de.

#15 - - Lillemor:

Bild från helgens julmarknad... någon!!!?

Hoppas på napp!



[email protected]

#16 - - Dalviks Kvarn:

Invigning och Julmarknad!

Kl. 10.00 på fredag den 12 dec. klipper vi det blågula bandet!

Kom och besök oss, extraerbjudanden och en hel del annat.

Se annons i NA på fredag!

Hjärtligt välkomna önskar Micke,Alf och Dalviks Kvarn.

#17 - - ML:

Luciafirandet utomhus vid lokalen är inte nämnt här.. det är på fredag kväll kl. 19 iaf.

#18 - - Lillemor:

Kolla in Lisas fina tovning som finns till salu på ny hemsida!

http://gotlandwoolart.com/

Hade gott

#19 - - Kentha:

Det var en liten plutt

som för 50 år sen blev fött

många djur han på vägen mött

tills han i Löa träffa något sött

en tjej som laga hjärnor som var kaputt

som på hans ..... satte sprutt

de tog två stora skutt

till världen kom 2 nya gutt

än är han inte trött

fast han snart är skrutt.....



GRATTIS LARS ÖIVIND ÖNSKAR KENTHA OCH HANS FYRA KONER

#20 - - Anonym:

Bra rimmat Kentha:)

#21 - - Daniel Gunnarsson:

Hej !



Jag har hittat 2 dvd filmer under gula postlådan vid cafét, som verkar ha lena fram nu. Den ena heter "Inside" och den andra "Trubbel i Sagoland" ! Finns att hämta hos mig! 0730306166

#22 - - Annette Alexandre:

Barnen i Förskoleklassen, Kajsa och Annette vill tacka Karl-Ola som har kommit till oss nästan varje måndag med sitt dragspelet och spelat och sjungit tillsammans med oss. Vi har haft otroligt roligt och hoppas du kommer under vårterminen.

#23 - - Johan Håkansson/Emil Persson:

Bordtennisen tar lite jul o nyårsvila vi börjar åter

och träna den 8/1-09. ps: alla barn hoppas ni tänker på grundslagen istället för på tomten.

#24 - - Eldarn:

Bastun tar också ett kort uppehåll, ingen bastu på annandagen. Däremot är den varm igen den 2 januari.



Vill ni hyra bastun går det bra när som helst. Kontakta Göran J. eller Micke S. Jul och nyårsrabatt kan förekomma.



#25 - - Bastubadare:

Vad kostar det att hyra bastun ?







#26 - - Asta 96år:

hört att det ska bli uppesitta kväll hos robin är alla välkomna tid? ska jag baka bullar? kan jag virka samtidigt eller stör jag då?

#27 - - madde:

Hej alla glada!

Nu när julen närmar sig så återkommer den stora frågan!: Har Tomten några anställda i Löa som kan tänka sig att dela ut en säck... Lön enligt Tomtenisse-fackets tabeller utlovas...+ en stjärna i himlen & evig tacksamhet! Hör av dej!

Madde 30305 eller 0709-743026

#28 - - Eldarn:

Käre bastubadare, det kostar 150:-. Erlägges på plats.

#29 - - SÖKES TOMTE:

Vi söker en tomte till häst eller liknande under dagen på julafton. Kontakta Johnny.N. Om det finns någon som är intresserad för en god ersättning. Enligt tomte avtalet.

#30 - - Maria Lindstedt:

Får man passa på att hälsa en fröjdefull jul till alla Löabloggsläsare? Och till Löabloggsredaktionen också förstås! God jul!

#31 - - Åse:

Är det någon som vet när Ninas nya dokumentär visas?

Har letat i tablåerna men hittar den inte!

Går ett urval av hennes filmer på em. idag, men jag tror inte den är med där, eller?

#32 - - Loisan:

Hej Åse! God Jul och Gott Nytt År får man väl säga till alla bloggläsare. Ninas film sänds på Juldagen 16.10 - 18.00 SVT1. Ha det så gott Hälsningar Loisan

#33 - - Åse:

Tack! Och vi önskar Er Alla En Riktigt God Jul!

#34 - - LÖA SPORTKLUBB:

LÖA SPORTKLUBB

ÖNSKAR ALLA EN GOD JUL

OCH ETT GOTT NYTT ÅR

#35 - - LÖA SPORTKLUBB:

NU ÄR DET DAGS ATT SNÖRA PÅ SIG SKRIDSKORNA.ISEN ÄR ÅKBAR FROM 1300 IDAG.KOM IHÅG ATT TA BORT MÅLBURARNA,SLÄCKA LYSET DEN SOM ÄR SIST KVAR,HÅLL ÄVEN ORDNING I OMKLÄDNINGSRUMMET.NI MÅSTE HA SKRIDSKOSKYDD I OMKLÄDNINGSRUMMET.

#36 - - Jonas Arvidsson:

När blir det hockey bockey?

#37 - - kenth söderlöf:

GRATTIS NINA TILL EN FANTASTISK FILM

MAN VAR TROLLBUNDEN I TVÅ TIMMAR

HÄLSNINGAR KENTH OCH BIRGITTA

#38 - - Alina:

Ha en trevlig kväll! :)

#39 - - Anders Eldebrink:

I morgon söndag 28 december drar Hockey Bockeyn igång. Vi kör varje söndag kl 18:00. Alla är välkomna!

#40 - - Börje Salming:

Jag och brorsan kommer på söndag!

#41 - - Zlatan (27år):

Det är väl fotboll imorgon!? Åt så mycket tårta på min födelsedag att jag måste få en hård träningskväll med Löa eliten!

#42 - - Maradona:

Japp fotboll som vanligt ikväll måste bara fixa en nyckel så vi kommer in.

#43 - - Anonym:

Gott Nytt År önskar vi ALLA Löastjärnor!!

Tobbe o Lillemor

#44 - - Lisa Lager:

Grattis på 55-årsdagen kära broder Ulf!!!

och ett Gott Nytt till dig och alla Löabor.

Lillasyster 40+

#45 - - Maria L:

GOTT NYTT ÅR! och grattis käre broder Ulf från en som är 50-

Till top