#1 - - LÖA SPORTKLUBB:

ÅRSFEST

LÖA SPORTKLUBB

LÅNGFREDAGEN DEN 10 APRIL KL 19

I BYGDEGÅRDEN

PÅSKBUFFE´

Läsk och lättöl ingår, övrig dryck medtages.

ALLSÅNG

BUGGUPPVISNING

DISCO med Roland Hansson

ENTRE´ 120 KR

ANMÄLAN SENAST DEN 5 APRIL

TILL Lars Arvidsson tel.30254

Anders Ericsson tel.30096

VÄLKOMNA





#2 - - Maria Lindstedt/Löa Sportklubb:

Sista buggkurstillfället är framflyttat en vecka. Vi har ingen träning på Skärtorsdagen utan träffas igen torsdagen den 16 april i Lokalen.

#3 - - Löa Fiskevårdsområde:

Löa Fiskevårdsområde

Årsmöte 2009 tisdag 21/4 kl. 19.00

Löa Bygdegård

Välkommen!

Styrelsen

#4 - - Anonym:

Välkomna till Centerpartiets Lindesbergskommunkrets

i Ljungbergs café tisdag 21/4 kl 18.30

Ärenden:

Aktuella lokala frågor i Löa,föreningar,bygdegård m.m.

Partistämman i Örebro

Eu-parlamentsvalet

Rapporter från styrelser och nämnder.

Kaffe/The och en macka bjuds det på

Välkomna Styrelsen

#5 - - LÖA SPORTKLUBB:

MÅNADSMÖTE

ONSDAGEN DEN 29 APRIL KL 19

I KLUBBSTUGAN

PLANERING AV SOMMARAKTIVITETER

VÄLKOMNA

#6 - - Teodor Karlsson:

Hej,

Jag säljer nu min lätt begagnade hoj. Det är en 16 tummare i mycket gott skick. Hör av er till mig eller farsan Ruben på Klasboda 0581 42049. Jag har tänkt mig 350 kr.

#7 - - Anonym:

Hej! Är det ngn. som har en bilbur, större modell, att sälja?

Ring i så fall 30303

#8 - - LÖA SPORTKLUBB:

Ishockeysargen skall plockas ner och tennisnäten skall sättas upp.

KOM OCH HJÄLP TILL.

SÖNDAGEN DEN 3 MAJ KL 10

välkomna.

Till top