#1 - - Annas Kafé:

Idag serverar vi bl.a. Gulaschsoppa, semlor, nybakade bullar mm. Kl 11 öppnar vi. Kom ihåg att vi har pub idag så vi stänger inte förrän kl 01.

Välkomna/ Anna o Kentha

#2 - - Bloggred:

Vinterspååååår!!!!
Efterlyser bilder från vinterspår nu lör-sön. Hoppas du har NÅGON liten att dela till oss andra - i så fall maila bilder till [email protected] eller skicka mms till 0703544199

/Bloggred

#3 - - Eva Mäkelä:

Det skulle vara jättesnällt om någon med skoter ville åka och platta till lite här i Rällså.
Vi åker skidor i skogen ovanför Stationsvägen. Alltså den vägen som går upp till vänster mellan husen ca 50 meter in från korsningen och kommer ner mellan Lamboäng och Löa (Norra vägen)Sedan kan man åka en runda i skogen, det går att följa skidspåren och komma ner på skogsvägen som slutar med lång nerförsbacke till vändplan vid gamla stationen i Rällså. Vi blir glada för allt !

#4 - - Alex:

Hej! måste tyvärr ställa in morgondagens träningspass pga jobb. men är det någon annan av er som känner sig sugen att hålla i det är det bara att hojta till så fixar jag så ni får grejorna :)

#5 - - LÖA SPORTKLUBB:

ÅRSMÖTE
TORSDAGEN DEN 27 FEBRUARI KL18
I LÖA SKOLA
KOM OCH TYCK TILL OM AKTIVITETER
Vårt mål: Alla åldergrupper skall ges möjlighet att delta i någon aktivitet.
Vi bjuder på smörgåstårta
VÄLKOMNA

#6 - - Vi unga i Löa:

Ungdomsggård nu på fredag 7/2.
OBS: inte i lokalen! Vi kör kvällsåkning/pulkaåkning i Klacken, mellan 18 och 21.
Föräldrar ansvarar själv för skjuts dit och hem och ser till att barnen har den utrustning som behövs.
Vi bjuder på korv & bröd & festis. Som vanligt från årskurs 3. VÄLKOMNA!

#7 - - Klas Eriksson:

Se upp om ni ska åka vägen till Ramsberg i morgon det är ren isgata helt livsfarligt
Höll nyss på att köra av vägen ,blev riktigt förbannad och väckte nån stackare på Mesta som ska sköta underhållet....får väl se om dom lyckas sanda i natt....

#8 - - Anita Tallås:

Finns det någon datakunnig person som kan hjälpa mig med min dator så hör av dig till mig,jag behöver lite råd och hjälp snarast. Anita Bergström
tel 058030129

#9 - - Daniel:

Hej Anita...
Jag kan ta mig en titt på din dator. (Bor i Stråssa.)

#10 - - Anita Bergström Löa:

Tack Daniel, det var snällt av dig men jag får hjälp idag så det ordnade sig.

#11 - - Henrik Alexandre:

Tja, tänkte informera om att innebandyns "åldersgräns" är nedsatt till ni som går i 3:an.

Alltså ni som går i 3-6 får komma och spela och träna innebandy på torsdagar kl 18:00-19:00!

#12 - - Åsa Gilbertson :

Hej alla löa bor
Jag undrar om det finns någon som har ett par skridskor att låna ut eller sälja. Det ska vara grabb skridskor i storlek 32-33. Vi ska vara i löa vecka 8. Mvh Åsa

#13 - - Maud:

Hej Åsa. Jag har 1 par i st. 33 o. st. 35 som du gärna får låna.Mitt tel. nr 0580 -30228

#14 - - Anonym:

Datorhjälp: www.datorbosse.se

#15 - - Alex:

Måste tyvärr ställa in morgondagens cirkelträning pga jobb.

#16 - - Löa Bygdegård:

Biljettförsäljningen går i rasande fart!
KÖP BILJETTER TILL DEN
IRLÄNDSKA PUBKVÄLLEN MED TULLAMORE BROTHERS!
BIJLETTPRIS: 150 KR
FÖRKÖP: DALVIKS KVARN, GÄRDESKIOSKEN KOPPARBERG, CAFÈ 37:AN LINDESBERG.
ÄVEN VIA EPOST: [email protected] eller på tel. till Kerstin 0580-302 73.
MATEN (COTTAGE PIE) MÅSTE FÖRBOKAS PÅ OVANNÄMDA EPOST ELLER PER TEL SENAST SÖNDAG 2 MARS PRIS 50:- PERS. MEN BOKA TVÅ MIDDAGAR SÅ BETALAR NI HALVA PRISET.

#17 - - Emil persson:

Hej! Har någon sett min nyckel till gymmet? Jag glömde den där i tisdags. Ring mig isf. 0738465291

#18 - - Anonym:


Hittade en halväten matlåda nedanför i backen nedanför Persson Magasin...pga kylan lär den hålla tills imorgon lunch iaf ;)
strax därefter blev jag stoppad av p o l i s - de letade efter "någon" - ni kan tro att med både huve och öron på skaft - att jag tog mig skapligt snabbt hem ;)!
Häpp
/ Lillemor

#19 - - LÖA SPORTKLUBB:

ÅRSMÖTE
TORSDAGEN DEN 27 FEBRUARI KL18
I LÖA SKOLA
KOM OCH TYCK TILL OM AKTIVITETER
Vårt mål: Alla åldergrupper skall ges möjlighet att delta i någon aktivitet.
Vi bjuder på smörgåstårta
VÄLKOMNA

#20 - - Yvonne Eliasson:

LOPPIS
I Vasselhyttans bygdegård
SÖNDAG 23/3-14 KL.11.00-17.00
Boka bord hos Yvonne 0708/422677
Kostnad= 100:-/ bord
Kom och sälj/köp nya och gamla saker.
Ta en fika i vår kaffeservering.
VÄLKOMNA!!
arr: Vasselhyttans Bygdegårdsförening

#21 - - Daniel Gunnarsson:

Hej. Jag ser till Sandåsen (huset vid minigolfbanorna)någon har vart där och pajat ett antal fönsterrutor på uthusen så nu sitter min åtelkamera där. Har själv gjort en del bus när jag var liten men nu vet ni att kameran sitter där. Är de nån som känner sig "träffad" och vill hjälpa mig med rutorna så Bjur jag på saft och bullar. Vill inte ha nån dialog på löabloggen utan ring mig på 073 0306166 om ni vill nåt. M.V.H Daniel Gunnarsson

Till top