#1 - - Ulf Lager:

Appropå Korpfotbollen i Löa så är 6 lag anmälda
Dock har vi beslutat att skjuta upp seriestart till tisdag v33,det betyder att Löa kan ställa upp med ett lag som har hunnit tränat in sig.
Förresten träningarna är på torsdagar 19.00 from.22/6 för dig som tänker hänga på.
Daniel Gunnarsson är Coach för årets team Löa

#2 - - lasse åby:

hej,
jag har inte sett någon kommentar om hembygdsdagarna
de stratar på lördag 8 juli med Bollrace med fina priser. senare på kvällen är det spelmansstämma runt hyttblecket. på söndag, om jag förstått rätt, så är det gudstjänst i hyttan.
naturligtvis är det preminärfiske i kvarndammen med stora öringar för omedelbar grillning.
lycka till
lasse

#3 - - Ulf Lager:

Nytt info kring korpfotbollen.
1 lag från Lindesberg har dragit sig ur.
Just nu är vi fem.
Jag kommer att blanda in BP för sökning av ett lag till.Jag vill ha en serie på 6 lag,då kan vi köra enkelserie på 5 omgångar.(5 kvällar)
Serien blir förlagd till ti-to v33 ti-to v34 och ti v35.Matchstart blir 18.00 matchtid 2x25 min.
/Uffe L

#4 - - Ulf Lager:

Hoppas Sundvallska vakmästeriet läste infot om fotbollskorpen.
Gräsklipp och ritsning behövs ju lite extra koll på dessa veckor.
Bekräfta gärna med ett mail så vi har full koll på detta.
Mvh uffe L

#5 - - Ulf Lager:

Löa fotbollskorp för 7-manna lag
v33
Matchdag tisdag 15/8,Löa fotbollsplan
18.00 Strays Pojkar - Koparbergs Bryggeri
19:00 Kopparbergs HF - Löa Sportklubb
Domarjour: Storå
Matchdag torsdag 17/8
18.00 Storå - Kopparbergs HF
19.00 Löa Sportklubb - Kopparbergs Bryggeri
Domarjour: Strays Pojkar

Matchtid 2x25 min+ 3st shout out/lag.(Skjuts till ett av lagen gjort flest shoutout)
Enkelseriespel
2p för vinst,1 för oavgjort,1 p för vinst i shoutout,0p för förlust
Regelgenomgång före matchstart,betyder att ansvarig för laget bör vara på plats min 30 min för lagets första match.
200:-/lag anmälningsavgift,betalas innan laget spelar sin första match.
Västar(vid lika färg på ord.matchställ),domarpipor och bollar finns.
Vandringspris till segraren
Korpen är till för ej aktiva spelare med undantag för de som medverkat i b-lags matcher.
Dessa spelare skall namges till Ulf Lager
0580-30124,alt.070 1515997

Till top