#1 - - Åse:

Finns det ngn. som har nyare längdskidor passande 8-9-åringa att sälja? Behöver vara nyare "bygel"bindning.
Söker även längdskidor till vuxen dam med samma bindning som ovan.
Ring 30303, Åse

#2 - - Anonym:

Finns det någon intresserad av en hanundulat vid namn Mojje, i såna fall ring Anna på tel 30032 el. 30044. Priset är förhandlingsbart!

#3 - - Emma Elvenäs:

Hejsan!
Jag är på jakt efter en cykel,en cykelvänlig sådan utan krussiduller.

Ring mig om ni har någon står och skräpar någonstanns!

070- 8222 393

#4 - - Moa Gunnarsson:

From maj är Hagalund ledigt att hyra igen.
5 rok +
källare med garage. Bergvärme.
Kallhyra 5000 kr.

#5 - - Torbjörn Lie:

Löa Fastigheter AB har en ledig lägenhet 3 rum och kök , balkong , carport. Kika in på vår hemsida: www.Löafastigheter.se, Nr 8. Hör av er om ni har frågor, tele: 0580/30076 eller 070/2166906 till Torbjörn

#6 - - Lisa Lager:

Till bekanta och bekantas bekanta
Är ni sugna på att uppleva Fårö på en gård med havsutsikt? Fr.o.m april - hela sommaren hyr jag ut
4 r.o.k ( minst 6 bäddar) med alla faciliteter.
pris 5000:-/vecka, 3000:-/helg
(normalpris per person på Fårö 600:-/person/dygn)

Jag har redan efterfrågan, så hör gärna av er redan snart. Själv är jag numer oftast hos min vän i Fårösund..
[email protected]

#7 - - Lisa Lager:

Rättelse

mailadressen är hotmail!
[email protected]

#8 - - Petter Sjöström:

hejsan..

jag har en fin snowboard till salu.. nästan hel röd.. med ett ´´pro air´´ märke längst fram.. i bra skick.. 499 kr.. den finns i ramsberg :)

mvh/Petter

#9 - - Petter Sjöström:

0581-660382 är telefonnumret hem :)

Till top