#1 - - Annas Kafe:

Vi har öppet i helgen kl 11-17 sen tar vi lite vila/semester och öppnar igen den 15 sept.

Med vänlig hälsning Anna o Kentha

#2 - - Löa Sportklubb:

Golfkiosken i Löa har stängt för säsongen.
För spelsugna som vill spela ett tag till om vädret tillåter kan man ringa mob.070-1565766 eller
070-5381703.

Löa Sportklubb

#3 - - LÖA SPORTKLUBB:

Ett stort TACK till alla som bidragit till att vi fått Löa skola och Löa hytta på minigolfbanan.
Särskilt tack till Lindeskolan, Andereas Arvidsson,
Pontus Gunnarsson, Eric Gunnarsson, Johnny Nielsen
med personal på Scandinavia Minigolf AB,Alf Bergman
Lars Elvenäs, Urban Bergström, Roland Lidqvist,Lars Arvidsson,Carl-Eric Persson,Nille Gerdtsson,Åke Gunnarsson.

#4 - - Löa Sportklubb:

Ett stort TACK också till Anders Ericsson som varit med och sett till att Löa skola och Löa hytta har kommit på plats.

#5 - - Maria Carlsson:

På onsdag 5/9 kör vi igång med volleyboll i lokalen.För barn i årskurs 4 och äldre kl 17.30-19.00. Tjejer och damer spelar från 19.00. Alla är hjärtligt välkomna. Maria

#6 - - Loisan:

Vi kör styrka - core måndagar och onsdagar i lokalen kl 18.00 - 19.00. Kom och bli med 20:-/gång inget bindande. Alex tränar oss. Alla hjärtligt välkomna Loisan

#7 - - Uddnäs Ryggmottagning:

Nu blir det snart dax för semester! Så mottagningen är stängd från 26/9 till 16/10
Klas Gustafsson

#8 - - Sofia:

Har du funderat på att byta soffa..?! Det var på tiden ! Vilken tur då att jag har en stor fin svart divansoffa, som jag varken har plats eller användning av ! Divanen går att vända, och soffan är 317 cm bred. Priset är 8500:- (BVSA)

Den finns här i Löa. Kan det vara något som verkar intressant så slå mig en pling... 0738472099 ! / soff(s)an

#9 - - Fiskeligan:

Fiskeligan är avslutad för iår. Prisutdelning kommer att hållas vid kvardammen. Lördagen den 15 september kl 11.00. Alla som lämnat in godkänd fisk får pris. M.V.H Daniel och Roger.

#10 - - Oa Holfve:

Är det någon som har 2 trätunnor att sälja så hör av er. 0708-490820.

#11 - - Löa Bygdegårdsförening:

Städ och fixardag vid Bygdegården!
Lördag d. 22 sept. kl 10.00

Vi behöver hjälp av er bybor, kom och städa inom och utomhus. Ta med hink o trasa, fönsterskrapor och dyl.
Vi ordnar med lunch av något slag!
Alla är hjärtligt välkomna.

#12 - - Löa Bygdegårdsförening:

Vaktmästare sökes städning, bokning, visning ingår bland annat. Ca 20 tim/mån i snitt per år. För mer info kontakta Loisan 30149 el 070-4025826 sista ansökningsdag 16/9 -12

#13 - - LÖA SPORTKLUBB:

MÅNADSMÖTE
MÅNDAGEN DEN 17 SEPTEMBER KL 18.30
I KLUBBSTUGAN
VÄLKOMNA

#14 - - Åse:

Glöm inte att anmäla er till Vinterspår 2013!
Anmälan via Lindesbergs kommun/Vinterspår och till mig, senast 17/9
Vh Åse
0735041369

#15 - - Löa Bygdegårdsförening:

Städ och fixardag vid Bygdegården!
Lördag d. 22 sept. kl 10.00

Vi behöver hjälp av er bybor, kom och städa inom och utomhus. Ta med hink o trasa, fönsterskrapor och dyl.
Vi ordnar med lunch av något slag!
Alla är hjärtligt välkomna.

#16 - - Dalviks Kvarn:

Kom och köp!
köp 2 balar med toa-papper och få en bal hushållspapper på köpet
Gäller september ut.
Välkomna
Mikael

#17 - - Eva Persson:

MÅ BRA GYMPAN för damer börjar på måndag, den 24 september kl 19 i Lokalen Löa.

Välkomna!

Löa Sportklubb/Eva P

#18 - - Torbjörn & Elisabet:

Skänkes: Frysbox 300 liter, kan hämtas på Hyttnäs söndag em.
Intresserad? Ring 301 72 el 073-0330763

#19 - - Anna:

Kommer det att anordnas någon bytardag i lokalen nu i år?

#20 - - Löa Bygdegårdsförening:

Vi vill välkomna våran nya vaktmästare i bygdegården det är till Anette Bogland ni ska vända er numera när ni vill hyra lokalen eller olika saker som bord o bänkar ect hon har telefon
070-5488091. Jag får tacka för mig efter nästan 20 år men sitter fortfarande kvar som kassör ha det så gott Loisan

#21 - - Löa Bygdegårdsförening:

Just ja.....vi har även tänkt att ha en höstpub Lördag den 3/11 med underhållning av Christoffer Sjögren, vi återkommer med mer information!

#22 - - Michael Lie:

BÅTVAGN/TRAILER
Ifall någon kan tipsa om en båtvagn till salu i hyfsat skick så får ni gärna ringa mig. Den ska användas till en plasteka som är c:a 4.50 lång.

Mvh
Micke Lie

#23 - - 08:

Då har jag lämnat det trygga boet på Hyttnäs för andra gången, och provar mina vingar här i Stockholm...Hittills känns allt toppen både med jobbet och mitt boende (som jag förvisso bara har haft sedan igår, men jag stormtrivs!) Jobbet på Söderhallarna är väldigt roligt, trots mycket nya intryck och saker att lära sig. Här om dagen sålde jag faktiskt lassange till Joe Labero, det ni..! Min lägenhet i Tyresö är liten men det kommer bli väldigt mysigt när jag kommit iordning.
Sitter just nu och sippar på en morgonkaffe ur mina bästa kafémuggar...så jag ändå får min beskärda och absolut nödvändiga del av Löa. :) Stor kram från Sofia.

Till top